Temaprojekt: Et hav af musik

Læs mere om musik- og billedskolens store temaforestilling, som bliver produceret i samarbejde med RuBA, Rudersdal BevægelsesAkademi.

Hvert andet år stabler Rudersdal Musik- og Billedskole et stort temaprojekt på benene sammen med de dygtige dansere fra RuBA. I år er temaet havet og vandet, og du kan derfor se frem til et udvalg af numre, der handler om det store, blå ocean.

Men hvad byder aftenen ellers på? Du kan læse meget mere om praktiske informationer og folkene bag projektet her på siden. Desuden kan du allerede nu sikre dig en billet via kasserne nedenfor.

23. april 2024

Køb billet til forestillingen den 23. april 2024.
Dørene åbner kl. 18.40, forestillingen begynder kl. 19.00.

Klik her

24. april 2024

Køb billet til forestillingen den 24. april 2024.
Dørene åbner kl. 18.40, forestillingen begynder kl. 19.00.

Klik her

Praktiske informationer

• Arrangementet afholdes i Birkerød Idrætscenter.

Dørene åbner kl. 18.40, og forestillingen begynder kl. 19.

• Dedikerede lærere og dygtige elever fra Rudersdal Musikskole står for forestillingens musikalske bidrag.

20 lærere samt 80 sangere og musikere deltager i projektet, herunder både strygere, blæsere og slagtøj.

• RuBA står for Rudersdal BevægelsesAkademi, og foreningen består af mere end 850 medlemmer på tværs af årgange og skoler i kommunen. De har hold for børn i alle aldre samt voksne og arrangerer mange opvisninger i dans og gymnastik i årets løb. Du kan læse mere om dem her på deres hjemmeside.